PLAN MEDIÓW

monitor displaying girl

Decyzje dotyczące sposobu wydatkowania pieniędzy w mass mediach są formalizowane w planie mediów. Obej­muje on siedem obszarów Oto one. Docelowy krąg odbiorców reklamy.Elementy kreatywne plus treści do zakomunikowa­nia odbiorcom.Analiza planu mediów głównych konkurentow.Decyzje odnośnie do mediów:o wybór tzw. intermedia, czyli spośród konkurują­cych mediów (telewizja, radio, dzienniki, czasopis­ma, reklama zewnętrzna);o wybór tzw. intramedia, czyli wybór w ramach usta­lonych wcześniej nośników (konkretny tytuł praso­wy, określona stacja radiowa, dany kanał telewizji).Dane odnośnie do sezonowości sprzedaży (zmienne obroty w różnych porach roku) i sprzedaży.Rozstrzygnięcie: zasięg czy częstotliwosc.Budżet.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *