PRZYPOMINANIE GŁÓWNEGO HASŁA

Powtarzanie głównego hasła (sloganu) w celu osiągnięcia wskaźnika przypominania marki jest ważne, gdyż przypominanie jest wyuczoną reakcją kon­sumenta, której efekty kumulują się wraz z kolejnymi po­wtórzeniami reklamy (a potrzeba ich wielu, by osiągnąć poziom maksymalny). Oprócz dużej częstotliwości kampanii reklamowej zaleca się umieszczenie elementów identyfikujących markę na samym początku reklamy oraz powtórzenie ich przy końcu. Pomocne może też być włączenie osobistych odniesień do konsumenta poprzez używanie „ty”, „Pan (-i)”, „twój”, ,ja”. Zwiększają one prawdopodobieństwo zapamiętania głównego przesłania reklamy poprzez mechanizm osobistego kodowania, który jest stymulowany przez stwierdzenia odnoszące się bezpośred­nio do konsumenta („Podaruj sobie odrobinę luksusu”).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *