REKLAMA RADIOWA

train station with no people

Reklamy radiowej trudniej jest uniknąć niż telewizyjnej czy prasowej. Piloty przy radioodbiornikach są mniej rozpo­wszechnione niż w telewizorach, a stronę reklamową w gaze­cie łatwiej przerzucić, niż podejść do radia, by poszukać stacji nie nadającej akurat reklam. Reklama radiowa jest relatywnie tania i to w kontekście nie tylko kosztów jej wyprodukowania (bywają one nawet kilkasetkrotnie niższe od kosztów produkcji reklamówek telewizyjnych), lecz także kosztów emisji. Dzięki swej relaty­wnej „taniości” reklama radiowa sprzyja budowaniu planów mediów z wysokimi wskaźnikami częstotliwości emisji re­klam, a poprzez częste powtarzanie reklam pozwala po­szerzać zasięg akcji reklamowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *