PRZEWAGA NAD INNYMI MEDIAMI

MacBook Air on table

Wreszcie radio ma tę przewagę nad innymi mediami, iż wyprzedzenie, z jakim muszą być rezerwowane czasy emisji reklam, jest krótsze niż w telewizji czy czasopismach. Moż­na zbudować kampanię reklamową w radiu, korespondu­jącą z aktualnymi wydarzeniami, zmianami na lokalnym rynku, ba, nawet pogodą — w telewizji jest to niemal nie­możliwe. Wadą radia jest ulotność — reklamy radiowe są bardziej ulotne niż telewizyjne czy prasowe. Radio często słuchane bywa „w tle”, stanowi „muzyczną tapetę”, co powoduje, iż szanse na dotarcie pojedynczej reklamy do świadomości ra­diosłuchaczy nie są duże. Odsetek konsumentów słuchających danej stacji o okreś­lonej porze jest z reguły niewielki, co jest pochodną dużej liczby stacji radiowych, spośród których może wybierać słuchacz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *