INTERMEDIA

train station with no people

Menedżerom z reguły najwięcej kłopotu sprawia podjęcie decyzji dotyczącej wyboru w ramach ustalonych już mediów. Przypuśćmy, że jako podstawowe medium wybraliśmy cza­sopisma, a konkretnie — tygodniki kobiece. Pojawia się wówczas pytanie — który nośnik wybrać „Tinę czy „Panią domu”. Jeśli zaś wybraliśmy radio, to ZET czy RMF. W dokonaniu prawidłowego wyboru powinny dopomóc trzy kryteria oceny nośników. Czy dany nośnik (stacja radiowa, tytuł prasowy) gwarantuje dotarcie do docelowego segmentu rynku? Co z tego, że „Poradnik domowy” czyta regularnie kilka milionów kobiet, skoro sprzedajemy sprzęt wędkarski? Jeśli oferuje się taki produkt, to lepiej ogłaszać się w „Wiadomościach wędkarskich”, mimo iż krąg czytelników jest pewnie 20-krotnie mniejszy niż „Poradnika domowego”!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *