Człowiek jest niezaprzeczalnie najważniejszą jednostką reklamową i to do niego należy kierować zawsze całą promocyjną siłę. Błąd popełnisz, jeżeli potraktujesz człowieka jako produkt. Każdy klient ma uczucia i o nie warto w promocji walczyć przede wszystkim. Jak to sprawnie zrobić? Największe organizacje doskonale wiedzą, że pomimo ich wielkości muszą zapewniać swoim stałym bywalcom bardzo dobrą obsługę i wyjaśniać na bieżąco wszystkie problemy, ponieważ jest to istotne dla utrzymania wizerunku marki, a wykreowanie określonego pozytywnego wizerunku kosztuje naprawdę wiele wysiłku, który może być zmarnowany przez nieefektywne marketingowe działania. Jeżeli traktujesz branże reklamy poważnie na pewno wiesz, że niezadowolony klient przekaże negatywną informację o firmie przynajmniej kilkunastu osobom, natomiast pozytywne nastawiony klient tylko kilku? Widać, że w Polsce panuje duża różnica w mentalności. Można przypuszczać, że w naszym kraju różnica jest dużo większa w tym zakresie, dlatego firma musi zrobić wszystko, aby być dobra. Podsumowując to człowiek jest najważniejszym przekaźnikiem postrzegania marki, a każde nastawione na sukces przedsiębiorstwo musi zadbać, aby ten przekaz był możliwie najbardziej pozytywny.